september 23

Dagens horoskåp: Slå av på takten och ta det lugnt, eftersom det här är en olycksdrabbad dag. Säg inget förhastat.

Ibland passar det ju verkligen in, som idag. Den här dagen har inte varit bra hittils.


Jag försov mig imorse så jag hann inte skriva något. Synd va? Men nu är jag hemma. Och fråga mig inte vad jag gjort i skolan idag för jag förstår inte varför jag åkte dit. Hade lite mentorstid, bad Alexandra komma tidigare än vad hon hade tänkt så hon åt lunch med mig iaf :) Men vi fick lov att sitta på golvet och äta, eftersom vi gick till skolan och åt, som alla gör nu för tiden. Gott var det iallafall. Sen trodde jag att vi bara skulle hinna ha 20 minuter grafisk innan vi skulle ta skolkort. Men hade ju såklart tänkt fel och det var en timme och 20 minuter. Och jag hade ingen dator med mig. Så, jag och Alexandra gick på stan istället. Hittade ett par skor som jag ska köpa sen när pengarna kommer, finfint.

Sen tog vi det där förbannade skolkortet. Sedan for jag vidare till tandläkaren och nu har jag tandställningen i övrekäken. Det känns konstigt, ovant och jag förstår inte att den ska sitta där i två år. Fast förhoppningsvis så får jag ta ur den tidigare, vill ju inte ha den på studenten. Känner att det bara börjar göra mer och mer ont nu. Usch, jobbigt. Åt iallfall en panpizza när jag kom hem och det gick bra, sen har vi köpt lite soppa som jag kan äta senare ikväll. Men var beredd på att jag kommer klaga alltså.

Mår bättre nu än vad jag gjorde imorse iaf. Då var det förjävligt. Då trodde jag att jag hade feber också men nu känns det bättre. Bara hostan som borde försvinna nu alltså. Nu ska jag kolla lite på riverside och läsa lite bloggar. Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, skönt att du hare gjort nu iaf ju.

kommer du till skolan imorgon?

vi har typ svenska prov!?!?!?! :O

puss

2009-09-23 @ 16:15:11
Postat av: matilda

tack för frågan, jag svarar på den imorgon kväll!:)

2009-09-23 @ 16:19:40
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fin blogg (:

2009-09-23 @ 16:45:09
URL: http://vvald.blogg.se/
Postat av: alexandra

äh, du ska inte klaga.

det är ju du som kommer få galet fina tänder! :D

2009-09-23 @ 17:22:17
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: Leia

Det är bra, och med dig, förutom hostan? =)

2009-09-23 @ 17:47:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0