september 22

HAHA, det är nästan skrattretande att inte ha fått någon kommentar på typ tjugo år. Stackars mig.  Stackars mig som är sjuk. Snorar och hostar som bara den, halsen är lite bättre men jag har redan fått ont i huvudet. Jag vill bara vara hemma idag. Men ska till skolan ändå. Men vi får se hur länge jag stannar kvar.
Och från att gå till att sova mycket och somna på en gång så somnar jag nu aldrig. Även om jag var jättetrött igår så kunde jag inte somna. Jag blir galen. Ja, ni vet ju hur det är.



Vad ska jag göra, tro? ;)


Kommentarer
Postat av: bella

haha läskigt att du ska gå med den där kniven i väskan lite :O

2009-09-22 @ 07:35:35
Postat av: alexandra

haha, men precis att det var 20 år sedan :D

ja, läskigt faktikst :o tänk om du råkar hugga till någon! :D

2009-09-22 @ 08:20:56
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0