september 21

Jag kunde inte sova igår. Inte alls. Det kan berott på att jag sov över tolv timmar natten före. Sen berodde det nog lite på att jag hade förjävligt ont i halsen. Vilket jag fortfarande har. Och ja, det känns lite som jag har feber, så antingen kommer jag hem med feber eller så mår jag bra.
Men skola, besök hos lina och kupolen med Alexandra väntar. Kommer säkert somna i skolan eller dirket när jag kommer hem med tanke på att jag bara har sovit tre timmar inatt.
Idrotten skippar jag iallafall men tar med mig datorn, måste ju lämna in engelskaskiten någon gång. eh, hejdå.

Kommentarer
Postat av: vesna

varför ska ja kolla på din blogg?

2009-09-22 @ 15:44:52
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0