september 18

Äntligen har jag fått tillbaka min dator. Det tog lång tid. Den är nästan som ny igen! Förutom att jag fick behålla mina bilder och musik och grejer.

Har ju varit hos tandläkaren idag och jag slipper operation! Det kännr bra. Istället kommer jag ta bort två tänder och bara ha tandställning. Tandställning i övre käken kommer redan på onsdag och sedan strax efter ska jag ta bort dom två tänderna för att sen sätta i tandställningen i undre käken också.

Nu ska vi ha multimedia och sen psykologi och jag orkar inte. Jag vill hem nu för att göra mig klar för ikväll. Eftersom jag slutar klockan fyra och kommer komma hem typ fem? Så kommer jag känna mig stressad säkert.
Aja, skriver mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0