september 16

Ovanligt av mig att inte skriva på hela dagen?
Har insett att jag skriver för många korta och tråkiga inlägg utan något vettigt alls. Och det är för lite bilder också. En blogg är roligare med bilder, right? Så i fortsättningen ska jag börja använda min superduperbra (eller inte) mobilkamera och ha min usbgrej med mig också så jag kan föra över bilderna från mobilen till datorn. För jag hittar inte bluetooth på den här datorn? Vet inte om det finns. Fast ännu en gång blir detta ett inlägg utan bild.

Mamma fyller år idag så henne ska vi fira. Vi ska grilla, gott! Mormor och morfar kommer också, plus att min bror är hemma igen, och han som nyss berättade om sin nära-döden-upplevelse idag. Lite scary ;o
Skolan var rätt seg också, men dög ändå. Men utan Bella är det inte lika kul, och så är det bara. Hon får dagens puss idag. PUSS BELLA :*


Kommentarer
Postat av: Jakob

Var hans nära döden upplevelse när han satt ute och åt svamp? : O

2009-09-16 @ 18:36:57
Postat av: alexandra

GRATTIS DIN MAMMA INTE DIN MORFAR IDAG :D haha!

ja, mer bilder vill vi se :)



PS jag längtar till helgen. kan jag vara hos dig på lördag? :))))

2009-09-16 @ 21:52:08
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0