september 13

"Ställ inte cykeln utanför stället. Ställ den i stället istället."
Haha, helt klart helgens citat (Y)

Åkte aldrig hem från Jenny i lördags utan kom hem runt halv sex idag istället. Så hela helgen tillbringades alltså i Jennys house och vi hade det riktigt mysigt. 5 Wallanderfilmer hann vi med och ja, dom filmerna är tummen upp. Great. Annars har vi inte gjort mycket mer alls faktiskt. Vaknade av Jenny halv ett idag i en säng som är lika skön som 8 av 10 på en skala. Tycker jag nog.

Imorgon, sovmorgon till tio, skönt! Engelska sen där på morgonen och jag som inte har gjort klart förra veckans arbete, attans. Ungstekt kassler med annans och currysås står på menyn senare. Jag har ätit godare? Jag känner nog för ett Du & Jag besök istället. Gympa lite senare som jag inte tänker anstränga mig på alls överhuvudetaget.
Sen när jag kommer hem så ska jag verkligen försöka hinna städa, heja mig!


Kommentarer
Postat av: Jakob

Bland de skönaste citaten från Wallanderfilmerna alltså :D

2009-09-13 @ 22:32:17
URL: http://metrobloggen.se/jakobminell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0