september 12

Jag sitter vid datorn och Jenny ligger i sin säng och skickar musik från min mobil till hennes. Vi är otroligt sociala med varandra. Haha.
Sitter också och funderar och längtar och planerar den andra oktober. Jag vill att det ska bli bra, och har börjar infomera folk nu vad som händer. Ja, det blir nog finfint.

Idag vet jag inte vad som händer. På ett sätt så vill jag bara vara hemma och ta det lungt, men samtidigt inte. Åker nog hem snart och duschar sen kanske åker hit igen. Det är ju så mysigt här. Vi får se. Puss så länge :*

Kommentarer
Postat av: lina,

vad händer i oktober? :)

2009-09-12 @ 20:10:42
URL: http://linarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0