september 07

Hej. Jag sitter och äter frukost och min buss går om 20 minuter typ. Men jag har en blåsa i munnen som gör så ont så jag typ inte kan äta. Inte så värt.
Idag börjar den nya serien riverside på svtplay! Det är värt. Och imorgon börjar Andra Avenyn igen. Jag kommer ihåg förra året det skulle börja när jag och Alexandra hade nedräkning. Haha, lite kul.
Och Alexandra ska sova här inatt, det blir nog finfint. Även om jag egentligen borde tvätta, men jag kankse hinner med det också.
Men gör mig glad idag och släng iväg en kommentar, tack :D


Kommentarer
Postat av: alexandra

jag slänger iväg en kommentar :)

men duuuuu, jag måste berätta en sak! men jag skickar ett sms ::*

2009-09-07 @ 09:24:49
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0