september 06

Uhu, klockan är redan halv sju. Dagen idag är en såndär Inte-Göra-Någonting-Dag. Haha, vaknade rätt tidigt, vid nio av att telefonen ringde, inga glada nyheter så jag varken kunde eller ville försöka somna om igen. Så det blir nog en rätt tidig kväll ikväll.

Jag hade iallafall jävligt kul igår, var med Alexandra mest hela kvällen och vi sprang omkring i en lägenhet och vi sprang ute och vi såg dead by april, vilket var asbra. Vi åkte hem rätt tidigt ändå eftersom regnet öste ner och vi inte hade så mycket att säga.
Som alltid, så brukar det hända något som gör kvällen mindre rolig, men allt är ju löst nu så. Det blev en hel del bilder också, som kommer komma upp några stycken om ett tag. Någon gång när jag orkar dvs. Tänkte kolla först nu om det var något bra på tv, någon film eller nått. Imorgon är det skola och gympa, som jag hatar, men börjar iallafall tio vilket är helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0