ohno

När man ändå håller på som jag och klagar på typ allt så kan jag ju fortsätta och skriva ännu ett inlägg. Någon som fortfarande är intresserad av att läsa? Nej tror inte det. Men jag vill iallafall att ni ska veta.

Min mobil är trasig.

Ja, jag lovar. Det är sant. Har haft den i en månad och några dagar. Och igår upptäcktes felet när jag skulle ringa ett samtal. Man hör ingenting. Jag hör inte den jag pratar med, den hör inte mig heller. Och när jag ringer hör jag inte ens tuten som låter innan personen svarar. Alltså, den är lite smådöd. Men jag kan göra allt annat :) Och, ja, jag har testat att sätta i headsetet och det blir ingen skillnad heller. Så nu måste jag alltså lämna in den. Eller skicka in den eftersom jag köpte den på internet. Hör ni inte hur jobbigt jag har det?!

Jag är sugen/hungrig också. Men jag kan ju typ inte äta något. Men Alexandra kom med en smart idé, kladdkakesmet. GOTT! Jag måste nog göra mig lite sånt :)

Kommentarer
Postat av: Malinhe - Fotobloggen!

okeii

2009-09-24 @ 16:05:51
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0