nervöst

Hela min dag imorgon känns bara jobbig och förvirrande. Något jag hatar är tandläkaren, och imorgon ska jag dit två gånger! Först dirket på morgonen här hemma och sen igen kvart i två i Falun. Där emellan har jag skolfotografering, och jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska åka till skolan och vara med på den eller om jag skiter i att gå till skolan överhuvudtaget som jag hade tänkt från början. Grejen är att min klass inte har kommit på något kul att göra på kortet än? Jag vet inte om jag vill med om vi bara ska sitta där helt vanligt och fula oss. Men samtidigt, så vill man ju ändå vara med. Om några år så vill man ju titta tillbaka och se hur man såg ut. Och ganska tråkigt äre ju, att inte vara med. Så, jag vet inte.. Jag hinner ju om det går fort. Annars får jag väl komma lite sent till tandis.

Men grejen är att jag ska sätta i tandställning imorgon. Dock bara i övre käken, eftersom jag sen ska ta bort två tänder i nedre och sen sätta i tandställning där nere också. Men, jag börjar bli nervös nu. Jag vill inte. Men jag vill ha fina tänder, och få bort mitt underbett. Jag överlever nog tandställning också.





Nu ska du bort, gluggfan


Kommentarer
Postat av: alexandra

det kommer gå finfint vetu :D



( jag gillar inte heller tandläkare. det är inte meningen att man ska gilla tandläkare. men det är egentligen ingenting att vara rädd för. för tandläkare vill bara ens eget bästa. det är ju faktiskt ditt val att tandläkaren ska sätta in den där metallsaken i munnen på dig, inte tandläkarens :)

tänk dig att tandläkaren är naken, då är det lika jobbigt för henne/honom också. HAHA! )



nej men, skämt åsido. jag vet att du klarar det :)

2009-09-22 @ 19:34:10
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohol .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra!

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-22 @ 19:34:18
Postat av: Krystal

glugg är gulligt! tänk på hon i paramore^^

2009-09-22 @ 22:10:13
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0