nattfunderingar

Klockan börjar närma sig halv ett och jag ligger fortfarande vaken i min säng och är kissnödig. Vad jag har gjort sen klockan elva är däremot jag inte kommer tala om.
Min dator har idag krånglat en massa. Min älskling som såklart har ett namn, garygay, har nog mens. Fast det är ju en kille... Jag förstår inte hur min dator ska hålla sig i nästan två år till? Med allt den får gå igenom i sitt liv. Krock hit och dit, fläng och stäng, stå på konstiga ställen, nästan aldrig får den vila heller. Ständigt igång och underhålla mig. Det kan inte vara lätt. Kommer gå sönder snart, buhä :(

Looooooooove huuuuuuuuuuuurts. Jag är inte ens trött! :o och jag som ska upp tidigt imorgon. Men känner inte för att sova ju. Men ska göra det ändå, bara jag har kissat åsådära. Min säng är ju rätt skön trots allt.

Men efter att klockan har slagit tolv har det blivit en ny dag. 14 september. Idag har Ida namnsdag. Grattis syster. Vad hände den 14 september för exakt fyra år sen? Det ska jag tala om för er som inte vet. Jo, jag vaknade upp i ett hotellrum jag. Klockan var tidigt. Jag var i Stockholm. Jag hade en konstig känsla i magen. Men det kändes så otroligt bra. Ett tag senare satt jag på ett flygplan, jodu, det trodde du inte va? Men det gjorde jag, och jag åkte till rhoooodos. Älskade underbara fantastiska finaste Rhodos. Älskare. 4 år sedan jag var där och det är förjävligt. Min favoritplats över alla ställen jag någonsin varit på. Gamla stan, stranden, alla 5 poolerna, glassarna, pizzan på la tasca. osv.... För en vecka sen kom min mormor och morfar hem, just precis därifrån. Jag skulle göra nästan vad som helst för att få åka dit. Just nu. Igen. För femte gången skulle det bli då. Men jag var där för fyra år sen i två veckor. Blev kallad chokladboll när jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: alexandra

min mormor åkte till grekland i lördags. jag vet inte om det var just rhodos men hon är någonstans. fan, jag skulle seriöst göra vad som helst för att få åka dit. slippa all jävla skolstress och allt annat. bara ligga på stranden HELA dagarna och äta god mat och vara med finaste bästa du.

snart drar vi okej?

2009-09-14 @ 10:37:27
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0