nattblogg

Jag bloggar för att jag tycker det är kul. Jag borde veta vad som kan hända. Men jag gillar ju ändå att blogga. Och jag vill liksom skriva vad jag vill. Så antingen så ska jag blogga, och inte kunna skriva vad jag vill jämt. Det går inte. Jag får inte skriva ut några "hemligheter".
Jag vet inte vad jag ska göra, kanske försvinner bloggen. Men det vill jag inte, för vad skulle jag annars göra? Eller så måste jag tänka på vad jag skriver. Vi får se, jag vet inte om jag orkar. Man kan ju undra varför jag bloggar egentligen? För att alla ska väl egentligen få gå in och läsa den. Men ja, vi får se.

På tal om annat så är det någon mygga eller något som flyger omkring i mitt rum, inte OK. Och jag har jävligt ont i halsen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0