mystiska händelser och stökigt rum

Det mystiska med igår är ett fett blåmärke på mitt smalben och att min sko är typ röd längst fram? Det ser ut som färg och jag hoppas det försvinner och blåmärket gör jävligt ont.

Mitt rum är jättestökigt, verkligen äckligt. Speciellt handfatet. Euuw. Jag vet att jag måste städa och jag har vetat det ett tag men har inte orkat och inte idag heller för den delen. Imorgon ska jag vara med Alexandra så det lär ju inte bli av imorgon heller. Men men, that's life.

Nu ska jag föra över bilderna från igår till datorn. Kommer upp några godingar senare, jag vet att ni vill se dom.

Vem har världens finaste affisch?



Jag har världens finaste affisch ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0