min tur!



Stockholmstrafiken
Jag trodde jag skulle missa början av Lasse i torsdags pga det. Jag hatar att fastna i köer och sen också att det är så rörigt så man fattar inte vart man åker och åker fel. Nu missade jag inte eftersom han började halv nio och jag trodde sju så.

Idrott i skolan
Ja, det kanske är bra men jobbigt. Jobbigt att släpa med sig ombyte och man blir svettig och måste duscha och ble. Speciellt för oss som har dator med oss varje vecka, antligen måste man ta en större väska eller två väskor. Jag kanske bara är lat men jo, efter tio år har jag tröttnat på det.



Lasse Lindh
Självklart att han får min hiss den här veckan. Jag behöver väl inte ens säga så mycket?

Gratisfestivaler
Det händer någonting. Man får kul och man får höra bra band som tillexempel dead by april, helt gratis!


Kommentarer
Postat av: J

det är därför man har en jätteestor väska med sig!

2009-09-07 @ 08:54:15
URL: http://metrobloggen.se/jakobminell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0