jag vann! :D

JAG VANN GARNIERTÄVLINGEN. FATTA COOL JAG ÄR. TACK SÅ JÄTTEMYCKET ELSA! PUSS :*

Men kvällen då. Följde med mamma och mormor på bio. Mamma frågade om vi skulle på bio så varför inte liksom? Sommaren med Göran blev det och den var riktigt rolig. Precis som jag hade förväntat mig. Efter bion gick vi och åt. Jag kan ju fortfarande inte äta riktigt men beställde pasta carbonara och tog små tuggor som jag svalde direkt. Men jag märker ju att jag inte har lika ont längre. Det gör bara ont när jag tuggar. Och borstar tänderna. Blir galen. Men snart ger det sig nog.

Tittade sedan på Fredag Den 13onde med en sovande syster i knät och med hennes vänner. Den var ju inte precis läskig. Trodde inte att den skulle vara det heller. Men det dög. Helt OK ändå. Men måste erkänna att den blev långtråkig efter ett tag. Man fattar ju att han ändå dödar alla och blabla. Ibland var det så mörkt så man inte såg vad som hände typ men men.


Om jag fick välja vilken av Jason eller Göran jag skulle möta i en mörk skog skulle det nog bli Göran. Trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0