jag får liksom ingen ordning

Det är en konstig dag idag. En konstig känsla. För jag har bara legat/suttit i sängen hela dagen. Och jag har börjat göra saker, tvätta, klä på mig.. Men jag hamnar ändå här sen ändå. Jag för över bilder till en hemlig hemsida, för jag är rädd att dom ska försvinna. Jag lyssnar på Lars Winnerbäck, för att hans senaste skiva är massa bra.

Ska till mormor och morfar ikväll. Gratta morfar. Han som fyller 64 på måndag. Mormor som fixar lite extra åt mig. Eftersom jag inte kan äta kött. Vet inte vilken tid. Men jag kanske borde göra mig klar snart. Jag vill att Ida ska komma hem och vara med mig. Uhuh. Vilken dag. Men jag orkar inget annat. Vill inget annat.

Spelar ett spel som jag aldrig kommer klara, men jag kommer inte heller dö. Tidsfördriv. Kallas det. Har jag hört.


Känner att denna gamla bild passar otroligt bra in. Eller inte.


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-26 @ 18:08:38
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Jo, jag mår också bra! Har du gjort något skoj idag?

2009-09-26 @ 22:11:00
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0