honey, all i need is you.

Klockan är bara halv tio och jag ligger nedbäddad i sängen :o rekord på ett bra tag. Men jag har inte tid att sova än. Jag måste göra filmkunskap men jag borde ha tid för det sen eftersom jag också ska ladda ner musik och byta musik på mobilen så får se om det blir något ikväll. Kommer ändå inte gå på filmkunskapen på fredag, men ah, det där skulle in förra fredagen så borde egentligen in med den. Varför jag inte kommer på filmkunskapen på fredag är ju för att jag ska till tandläkaren men mer om det senare.

Lyssnar bara mer och mer på Miss Li. Jag förstår inte varför jag inte har lyssnat på henne tidigare. Tummen upp (y)

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag lyssnar också mer och mer på miss li!

och varför ska du inte gå på filmkunskapen? :O

2009-09-16 @ 21:53:29
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0