godnatt

När klockan var runt åtta satt jag uppe i soffan och åt tårta och firade min syster litegranna på sin namnsdag. Tänkte då att jag skulle gå ner till min säng. Min dator och somna tidigt. Men fastnade ändå framför Tinas Cookalong. Sedan slogs Svenska Hollywood fruar på och fastnade för det också, det var rätt kul ändå. Sedan kom jag på att Roast on Berns började vid tio så jag stannade kvar där uppe tills elva. Och nu efter två koppar te, tårta och en katt ligger jag här i min säng, och guess what? Huvudverken är kvar. Den försvann ett tag efter två ipren men ville tydligen gärna komma tillbaka. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: alexandra

HAHA, TV-nörd! ;) litegrann :)

2009-09-15 @ 09:47:51
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: alexandra

och förresten, det låter som att du har ätit upp en katt :OOOOOOOO "Och nu efter två koppar te, tårta och en katt" HAHAHAHAHHA! :D

2009-09-15 @ 09:48:41
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0