fem enkla saker

Jag vet inte vart jag ska börja. Men klockan börjar närma sig två och jag har duschat och ligger nu i sängen. Att duscha när jag kom hem var verkligen behövligt när jag faktiskt blev svettig från hårbotten till stortån. DET VAR GALET! Rätt seg publilk i början men det blev bara bättre och bättre. Hade en kass plats från början men jag tränger mig på och efter ett tag stod jag mitt framför honom vid tredje raden. Åh, riktigt fint. Men vi visste ju ändå att det skulle vara fint, så behöver inte säga det igen? Fint. Han sjöng låtar han inte brukar sjunga live vilket var tummen upp. Men det är alltid låtar som jag saknar, som exempel, överlever du härnösand så överlever du allt. Den låten är speciell för mig efter som den är beskriver "jag" rätt mycket. Men har aldrig hört den live, men kanske kanske någon dag? Och sen vare massa mer låtar jag ville höra, men om jag skulle få som jag vill, så skulle jag ju typ vilja höra alla låtar och det skulle ju ta ett bra tag, men gärna för mig? Lovar att jag kunde stått där flera timmar till, bara för att se honom, lyssna på honom och skratta åt honom. Det var nog den flummigaste konserten jag sett, men grymt kul!
Kan inte säga vad som var bäst, om det var det galna röjet till Kom Kampsång, eller när jag sjöng som mest till Ingen vind, eller när det var just det där som verkligen är fint på äkta, du behöver aldrig mer vara rädd, du kan få mig hur lätt som helst & Ditt stora hjärta. Eller så kanske det var när vi träffades efteråt och han sa att han kände igen mig och vi sett förr och vi ska ses igen och signering på min affisch och låååååååååång kram. Den längsta kramen jag någonsin fått av en artist. Jag sa att han skulle ha det så bra och han lovade mig att han kommer tillbaka och då ska vi ses igen. Även om det kanske dröjer ett år. Ett år. Det är lång tid. Och jag kommer sakna honom. Det är okej att sakna någon när man har träffats fyra gånger. Jag älskar honom. Det är okej att älska honom när man lyssnat på honom i två år och sett honom fem gånger.

Jag är trött. Så jag ska sova nu och hoppas att jag inte somnar på filmkunskapen imorgon, hoppas vi ser en bra film, annars kommer det nog vara kört på den delen. Bilderna kommer imorgon, orkar inte riktigt nu. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0