bäst

Lasses sista spelning imorgon och jag ska dit! Förlåt om jag är dryg men det kommer vara så jävla fint. Tänk er, en sista spelning, tänk så sorgligt det skulle bli. Men det skulle nästan blivit mer sorgligt av att sitta hemma och tänka att jag kunde ha varit där.
Mamma & Pappa skjutsar dit mig och Ida sen efteråt åker vi hem igen, så kommer hem på natten. Men det krävdes mycket att övertala dom också. Jag lagade maten och fjäskade. Erbjöd mig att betala bensinpengarna och laga mat två gånger i veckan. Haha. Men det är det värt det, så värt det.
Jag kan bara inte sluta tänka på det. Ni kanske inte vet att han är bäst för mig, min baby typ. Jo, ni borde veta. Ni borde förstå.
Hoppas man får en pratstund med honom också. ÅHÅHÅHÅHHÅ JAG SKA HA MIN LASSETRÖJA PÅ MIG IMORGON. HELA DAGEN. Kommer vara en av mina bästa dagar iår. Kommer le i varje sekund. Lovar. Så därför ska jag sova nu. Godnatt :)


Lasse på Putte i Parken i år, så jävla bäst <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

förstår du hur jag känner mig?

att få vara här hemma. och bara tänka på att du är där. att han är där. och framför allt. att jag inte är där.

jag lovar. jag tar livet av mig.

2009-09-02 @ 22:21:21
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: alexandra

men att få pannkakor varje dag är inte lika coolt. det tar liksom bort, det där speciella. än om det bara är ibland. tycker jag :) det blir liksom en såndär speciell-dag-känsla.

2009-09-03 @ 13:34:48
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0