älskade garygay

Min dator gick sönder idag. Min älskade. Jag trodde slutet var nära där ett tag. Jag trodde jag skulle förlora allt på datorn, alla mina bilder och all min musik. Men det kommer finnas kvar när jag kommer till skolan imorgon. Det var något med hårdisken som hade pajat. Men grejerna gick och rädda med eftersom jag har så otroligt mycket på min hårdisk så tog det några timmar. För många timmar för att jag ens skulle hinna på datorn innan jag gick hem. Så jag har ingen dator, sitter vid systers. Snäll hon är :)

Däremot har jag städat idag! Hade tänkt att jag skulle träna men jag hinner inte. Så det får bli en annan dag.
Imorgon ska jag till tandläkaren och sedan hem till Lina på kvällen! Men jag vet inte vad jag ska ha för kläder, åh. Måste kolla upp det innan jag somnar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0