aldrig nöjd

Ligger i min säng och äter russin. Ehm, sist jag skrev så skrev jag att jag låg i sängen då också. Nu tror ni att jag inte gör något annat. Men jag har faktiskt varit hos min kära mormor, tro det eller ej. Där fick jag mat och fika sen somnade jag ï solen på balkongen.

Idag har jag också kommit på att jag aldrig blir riktigt nöjd med min bloggish. Så lite nytt kommer komma upp och sådära. Men det gillar ni väl? :)

Snart börjar älsklingsprogampusssjälvasteidol också! Som jag har längtat! Mena, det var ju typ hundra år sen det var fredag?! Can't wait...
Okej, jag drev lite där. Men älskare ändå! HÖHÖ. Puss :*

Kommentarer
Postat av: alexandra

klart vi gillar nya grejer! :)

det känns som att det bara är jag som kommenterar :O

och du är den enda som kommenterar hos mig, haha!

bra bloggare är vi :))))



DU OCH DITT IDOL! jag vet inte, jag tycker det är överskattat.

2009-09-15 @ 20:21:58
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0