14 bilder av 81 bilder

Det är många bilder som jag inte borde lägga upp här, lite privata sådär. Sen var det rätt många suddiga också.


Förfest på bussen (y)

Senare fest hos Jessica


Jenny söt & glad

Sötisar!

Puss!
Puss!


Alexandra, Jenny och Carro :*


Anna & Anna :D


Bella och Anna :*


pussssss. och jag och mina miner -.-


Jag vet inte hur många bilder jag har på bella när hon ser ut sådär,
typ jättemånga :D


(Y)


Ohyes, bra bild. Men hade ingen bra bild, men det var brabra iaf! :D

Åkte hem strax efter det där så tack och adjö.


Kommentarer
Postat av: alexandra

kan man göra nåt annat än att skratta?

HAHAHAHAHAHAHA :D

2009-09-06 @ 22:52:08
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0