skolan nu

Jag ligger tydligen inte efter i engelska. Trodde att ett arbete redan skulle ha varit inne men det var visst på Torsdag. Men jag tar nog ändå hem boken och pluggar lite ändå. Åker hem direkt efter det här. Gör svenskan imorgon istället. Andledningen är att jag hatar att vara här utan Bella och Iza, med den här klassen? Nae, så åker hem på en gång och sover lite istället, sen ska jag plugga. Engelska, Idrott, Filmkunskap, Svenska. Så i slutet av dagen ska jag förhoppningsvis känna mig duktig för en gång skull.

Bella ska förresten få tillbaka för det här, hon ba kommer inte fast jag rent ut sagt bad henne på mina egna knän! Ska hitta på en djävulsk plan för det här :@ MORRRR.

Kommentarer
Postat av: isabella

men vi borde vara kvitt nu ju :( du lämnade mig sist, även om de var för att du försov dig.och varför äre bara jag som ksa få igen? iza ra? :O

haha aja, men vi ska bli duktiga nu, oki?

2009-10-05 @ 15:42:00
URL: http://isabellaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0