oktober 25

Söndagen börjar ta slut och jag är såååååå glad för att jag slipper gå till skolan imorgon. Mer lov åt folket!

Men annars så har min kära syster klippt och färgat mitt hår idag. Så det ser lite bättre ut nu. Men bild får ni imorgon ;)
Imorgon ska jag plugga. Lite tråkigt att jag måste göra det på lovet men ah, jag får ju skylla mig själv. Sen ska jag försöka städa och tvätta också, så jag kan känna mig duktig och slipper se hur stökigt det är.

Jag har förresten några planer inför veckan och det känns som det kommer bli ett finfint lov.


Jättefint jag vet :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

finfin vecka :) lika fin som min! ONSDAG BABY <3

2009-10-25 @ 21:41:14
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0