Oktober 11

Jag vet inte vart jag ska börja, det är väl nu det är meningen att skriva, hur helgen varit, vad jag gjorde igår och hur jag mår. Men det finns inte mycket att skriva, eller jo det finns det väl. Jag skulle kunna skriva vad som hände men jag vill inte. Det jag kan säga är att jag har ont i handen idag. Hela handen och inte bara där mitt sår är. Jag kan typ inte göra någonting med handen, jag kan skriva på tangentbordet men det känns. Jag vill bara glömma igår, jag vill glömma hela vecka 41. Även om det har funnits bra stunder så har det ändå varit mer saker jag vill radera ur minnet. Men jag är som jag är, och det finns idioter. Alla är idioter förutom vissa personer som betyder, och ni vet vilka ni är. ♥

Kommentarer
Postat av: malin, :)

hoppas handen blir bättre! :)

2009-10-11 @ 15:48:36
URL: http://mmalinr.blogg.se/
Postat av: alexandra

alltså, åh. varför har du alltid sådan otur? ;o

hoppas verkligen att handen blir bra snart!!!

love <3

2009-10-11 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0