medelhavsgrönsak, någon?

Alltså åh. Jag har bloggtorka så det smäller om det. Så varför jag skriver ett inlägg nu kan man ju undra, för att jag känner att jag måste? Ja, lite så. Lite också för att jag ska få något att göra innan jag lägger ifrån mig datorn för att sova.

Imorgon så är det Wallenbergare på küselska, så vi tänkte gå och prova det eftersom dom har det så ofta det där. Men Alexandra sa nyss att det inte alls är gott, så nu blev jag tveksam till det. Annars så är det Helbakad laxsida med medelhavsgrönsaker. Lax kan ju vara gott ibland. Men jag åt ju lax för några timmar sen. Och sen fattar jag inte grejen med medelhavsgrönsaker. För såvitt jag vet så växer det bara sjögräs i medelhavet och inte typ gurka och tomat? Aja, det löser sig ju. Finns ju alltid Du & Jag annars ;)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

DU ÄR SÅ JÄVLA SÖT! :D:D

och du anar inte hur mycket jag skrattade åt dig när du sa det där. jag ba la mig på golvet typ :D

jag längtar till imorgon när det är bff-time.

då ska jag skratta mera åt dig! :)

PUSSAR <3

2009-10-13 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0