november 6

Det är ovanligt av mig att se att klockan är typ sex och jag startar datorn för första gången på hela dagen. Jag behövde den inte helt enkelt på hela dagen idag.

Ikväll blir det fredagsmys @ home. Ska väl typ se idol och försöka att tvätta och städa lite. Det låter väl kul för en fredagskväll? Nja, men egentligen orkar jag inte så mycket för jag är trött pga att jag inte sov så många timmar inatt för den där jävla hostan! Nu kan jag knappt hosta alls längre, det gör ont i magen och i halsen. Så ska sitta hemma och tycka synd om mig själv hela kvällen innan jag somnar, hehe.

MEN SÅNT HÄR GÖR MIG LYCKLIG!

kents nya album idag ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

underbart! <3

2009-11-07 @ 10:37:31
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0