november 30

Sista november! Och när jag vaknade imorse kände jag hur bra jag hade sovit. Inte vaknat en enda gång och somnade före tio, så tycker jag att det kan vara varje natt. Men jag vaknade också och hade ont i halsen och min näsa var täppt. Men det går nog över.

Nu sitter jag här och äter min frukost och som vanligt så är min bebiskatt här. Jag har aldrig träffat en katt som är så tarv som hon. Är med varje gång man äter och ibland sitter hon mest och ser söt ut eller så är hon som idag. Verkligen sträcker sig efter mackan. Kiver massa på datorn osv.. Hon kommer nog bli överviktig, hennes mage hänger ju!

Fick veta nyss att våran idrott är inställd idag!  Så ska åka till skolan nu och ha lite engelska sen åka hem igen tjugo över elva. Ovärt lite men ändå så jävla skönt! Idag ska jag plugga och städa, känner mig pepp på det. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0