november 20

Just nu vill jag ha... mat.
och så vill jag att klockan ska bli sju. FÖR DÅ SKA VI SE SIMON och jag blir så lycklig av att bara tänka tanken. Jag och Alexandra har sett honom fem gånger så ikväll blir det den sjätte. Tänk er att sitta där och bara lyssna på honom och åh, det är bara Alexandra som förstår när jag inte kan sätta ord på det här. Först efter jag har slutat ska vi gå till maestro och äta godaste pizzan favoritpizza MUMS. Sen drar vi till p&l-café och väntar på Simon ska komma, sen far vi hem och chillardillar med vänner. Jag tror inte att det kan bli en bättre dag.

Igår sov jag hos Lina, det började med att vi gick till hennes mormor så fort jag kom till Borlänge, där åt vi mat. Sen gick vi vidare till TG som det kallas, va? Deras scoutgrej iaf, och där var det en tävling mellan Linas B-lag och laget som de yngre går i. B-laget vann. Såklart. Men det var roligt, efter tävlingen fick man massa muffins, gott! Sedan gick vi hem igen och tittade på en bra men ändå konstig film. Det var en sån här film som man blir irriterad på. Det handlade om en familj och deras tredje barn hade dött i mammans mage så de tänkte adoptera en till unge. På ett barnhem hittade dom en flicka som de förälskade sig i,blablabla. Man visste ju dirket att det var något fel på henne. Hon var helt psyko. Mer än så orkar jag inte berätta.

Nu fortsätter jag med att skriva klart min filmanalys och chilla i favoritsoffa <3 puss!


BABY <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

fem gånger? har jag missat honom någon gång, eller va? :D



(skulle inte du ha skrivit den där analysen för lääääängesen? fniss.)



och jag vet att det kommer bli en bra bättre BÄST kväll! kyss <3

2009-11-20 @ 09:23:36
URL: http://alexandra
Postat av: Anonym

det stavas inte psyko!!!!!

2009-11-20 @ 12:04:43
Postat av: emma

tack så mycket söta du (: har du några planer för denna fredagkväll?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0