kvällen i bilder

- för att det blir mycket roligare då.



Varför är kanal 5 så emot one tree hill? Dom visar det på söndagar klockan sex, liksom varför det? Varför inte på en vardagskväll, det är väl ändå rätt populärt? Jag missade avsnittet i söndags men tänkte att nu när dom börjat med såhär bra "play" på datorn så kan jag titta på det där. Men dom visar det inte? VAAAAAAAARFÖÖÖÖÖR? :(
Orkar inte titta med dålig kvalité och utan text riktigt...
(och såklart fick jag också lov att faila med att visa en bild där man inte ser vad det står, står iaf "endast klipp" där i parantesen)


Min varma choklad! Men det spenderades vid datorn istället, synd att vi inte hade någon grädde hemma ba ju :o


Den här lappen kom med posten idag. Det måste ju vara mitt pris som jag vann för x antal veckor sen. Kul! Ska hämta paketet imorgon :)


Träna vadå? Jag blev hungrig...


Och att Puffen också tydligen var det var ju ingen nyhet. När det bara var en liten del kvar så delade vi på mackan. Hon är så söt när hon faktiskt biter av och tuggar i sig och sen bara vill ha mer :)


Varför varför varför har jag inte börjat med det här tidigare? :o

Men nu ska jag äntligen sova, jag har väntat hela dagen på den här stunden. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: a

gott med varm choklad och grädde. vi får skaffa lite sen :)

2009-11-12 @ 12:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0