stockholm!

Kom hem ungefär kvart i sju. Men då hade jag varit med mamma och pappa till willys också.
Men det var faktiskt rätt kul i stockholm ändå, även om jag verkligen ville så åkte vi aldrig in till stan. Det kändes ju dumt eftersom vi inte hade så mycket tid på oss och tänk så skulle vi komma försent tillbaka till bussen bara för det liksom. Men vi gick iaf till donken och åt maten, sen minglade vi runt lite och en föreläsning hann vi också med. Om fotoskolan vare. Och jag hade min kamera med mig, men jag tog inte den enda bild.
Det var galet mycket folk där inne på stockholmsmässan också, lite galet men ja. Bussen hem kan ju beskrivas med massa skratt, helium och ont i benen. Haha!

Nu är det mammas pojkar sen ska jag gå och lägga mig för jag är helt jättetrött, sen har vi nationella imorgon också i engelska. Orkar inte riktigt alltså...
Aja, godnattpuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0