stockholm imorgon

Det hände igen. Jag la mig i sängen för att titta på andra avenyn när hostattacken kom emot mig. Det är en sån här stor en, har hostat hur mycket som helst i typ en och halvtimme. KUL. Aja, hoppas bara det är borta imorgon för då ska vi till stockholm! WIE. Jag har inte varit i stockholm på evigheter så. Det är treorna på skolan som ska dit på mässa och det fanns platser kvar så de frågade oss tvåor så vissa av oss ska dit. Hellre stockholm än skola och förhoppningsvis får vi tid att gå på stan också. Eller vi ska på stan! Så äre bara. Nejmen det blir nog kul alltså. Förutom att jag ska åka hemmifrån klockan sex imorgon så jag måste ju typ gå upp klockan fem? Haha, aja. Sova på bussen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0