looooov

Känns inte som det redan är lov faktiskt. Men jullov, klingar fint i örat. Så jag tänker njuuuuuta till fult. Har inte så många planer men det känns ändå som det kommer bli super!

Jag var till kupolen en sväng efter jag hade slutat. Eller ja, jag var i klassrummet från nio till halv tio och löste något korsord och sen gick jag till küselska men gick typ ut lika snabbt. Sen satt vi några stycken vid sofforna tills klockan blev tio i tolv. Så när slutade jag egentligen? Men ja, mysigt iaf. Nästa gång jag går dit igen är det 2010, tänka sig.
Men ja, kupolen. Träffade mormor som tur var, hon bjöd mig på en smörgås eftersom jag var galet hungrig. Sen gick jag ut för att leta efter de julklappar jag har kvar, det gick inte så bra... Men en hittade jag! Så nu är syster helt klar.

Jag har förresten ändrat hennes blogg lite. TITTA HÄR



Ska nog ändra lite mer sen någon annan dag när jag orkar. Klockan är redan halv fem och jag som hade tänkt städa har fortfarande inte börjat. Så jag kanske ska försöka ta tag i det nu. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0