lista

Bara för att jag just nu inte har alls mycket till liv så är jag en Kenzawannabe oki.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Alla mina vänner

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov. Jättemycket. 

Vad gjorde du för 15 min sedan: Samma som jag gör nu. Ligger i soffa med datorn

Det sista du sa högt: "Nej, det har jag inte". Nej, jag har inte Canal+ på min tv.

Det senaste någon sa till dig: "Nehe okej"


Vad har du druckit idag: juice, saft och vatten


Vad var det senaste du åt: en toblerone bit


Vad var det senaste du köpte: juleklapp till sister.


Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit


Vad är det för väder hos dig nu: Snö. Massa snö.


Godaste glassmaken: svårt! :o choklad kanske


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: japp.


Sover du tungt: nja


Drömmer du mardrömmar: typ aldrig


Trivs du med ditt jobb: -


Favoritklädsel: tights


Favoritlåt just nu: The saltwater room med Owl City


Vad ser du om du tittar till höger: bord, tv, godis! ljus typ


Vad gör dig glad just nu: julen!

Vad ska du göra härnäst: Se film. Wallander 


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: uttråkad.


Favoritgodis: Choklad


Kläder just nu: mysbyxor och tröja


Sommarplaner: festivaler och vara med massa vänner och bara ha kul


Hur många kuddar sover du med: typ 6. men använder aldrig alla under en natt


Spelar du något instrument: nejnej


Morgon eller nattmänniska: nighty

Vad är viktigast för dig: vänner och familj, klart.


Är du kittlig: nejdå


Snarkar du: nä, bara vissa som tror det

Stjärntecken: krefta


Äckligaste insekten: kommer inte på just en, alla?


Längtar du mest efter just nu: julen ju :)


Kommentarer
Postat av: idaidaida :)

du snarkar visst, jätte mycket :)

2009-12-21 @ 12:26:54
URL: http://idanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0