im singing lalala...

Jag träffade ju Alexandra efter att ha slutat. Vi åkte till kupolen och tittade på julklappar. Så nu har jag också syster och lina avklarat. Sen så var det meningen att åka hem med bussen som gick klockan fem. Men mormor ringde och berättade att massa klänningar jag hade provat var slut och hon ville gå lite på kupolen så vi kunde titta lite igen och jag skulle berätta vilken jag gillade mest. Hon hade rätt, provade ju massa på wear it och där var det helt utplockat typ. Men jag provade några på Gina, hittade mer där än jag någonsin skulle kunna tro. Sen hittade jag två på Lindex också. Men jag kände då vilken jag tyckte bäst om och det var en på GT. Tror hon köpte den också faktiskt.

När jag sedan kom hem igen strax efter sju så åt jag mat och mamma frågade om jag skulle med till Clas Ohlsson. Det var tydligen någon kväll med massa rabatter och grejer eller vare va. Jag följde med iaf, och det var galet med folk alltså! Vi fick lov att köa in, som ungefär i Ullared... Eller okej, kanske inte. Men nästan.

Och nu har jag duschat och lagt mig i sängen, äntligen redo för att plugga lite svenska. Har ju prov imorgon, men känner ändå att jag kan det mesta. Det är rätt lätt egentligen ju så det ska nog gå bra.



Fick diadem i kalendern idag och imorgon är det ett mjukt och jag vet inte riktigt vad, spännande :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

klart det kommer gå bra :D

2009-12-09 @ 21:42:09
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0