hemma från tandläkarn

Hemma nu. Och galet ont i tänderna har jag efter att tandläkarn spände tandställningen. Gummisnoddarna är också på plats och det är fult och jag måste ha i de dygnet runt. Inte när jag äter dock. Jobbigt att behöva ta ut dom då ba åh, jobbigt. Men det hänger lite på mig nu, om jag sköter mig och inte slarvar med snoddarna så kan jag få ta ur tandställningen tidigare. Och om jag inte sköter mig så kan jag behöva ha i den ännu längre, och jag vill verkligen att den ska vara ute innan studenten. Men jag antar att det här också är något som löser sig med tiden...

Nu ska jag försöka sova lite, eller lite riverside sitter som en smeck nu, japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0