fredagskväll

Jag sitter här helt ensam och tittar på en film som jag sedan ska skriva om, för att kunna få mvg i filmkunskap. Eller åtminstånde vg. Men påtal om skola och grejer så kan jag ju tala om att nu efter mina nationella prov idag så känns det... inte bra. Men skitsamma, bara jag får G så är jag nöjd.

Idol också ikväll. Jag kom på att de tre som är kvar är tre stycken som har varit mina favoriter genom hela programmets gång. Men Calle åker ut ikväll. Jag är säker, och jag har haft rätt förut. Men idol har inte varit lika bra i år. Men det kan bero på att jag hade höga förväntningar innan kanske. Men iaf, så har de absolut varit sämsta låtvalen iår. Idol 2008 var nog det bästa året och det slås nog aldrig. Men men,

Farmor är här och nu väntar efterrätt. Tjing sålänge!

Kommentarer
Postat av: alexandra

du hade fel och jag hade fel och så måste det också vara :) fniss! och 2008 var bäst för dig bara för att robin var med! eller nå :)



see you tomorrow :*

2009-12-04 @ 23:39:00
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0