året 2009

ÅRETS ARTIST: LASSE LINDH



I alla år så kommer nog Lasse bli årets artist. Men i år har han ändå varit mer speciell, eftersom jag har sett honom så många gånger. Det har gjort mitt år.

ÅRETS LÅT: OK, BABY DET ÄR DAGS ATT VINNA ALLT.




Jag har hört den här låten massa gånger i år. Bara för att den är så bra och för att det är min och alexandras låt. Den betyder.

ÅRETS FAVORITPLAGG: TIGHTS



Jag insåg att jag bara är tjock och ful i jeans så nu lever jag med tights på benen. <3

ÅRETS SNYGGASTE: ROBIN BENGTSSON



geeeeeee miiiiiig. 2010 ska du bli min.

ÅRETS FEST: GGSPARTYT



Vi satt länge nyss och funderade vilken fest som faktiskt har varit bäst. Och det är inte så lätt, för nästan varje gång har det varit något mindre bra. Och det var det ju på Granny också, men det visste vi ju inget om fören dagen efter. Den kvällen hade jag bara väldigt jättekul. ASBRA (Y)

ÅRETS KONSERT: SIMON, HÅKAN, LASSE





Jag kan inte bestämma mig. Dom tre var bäst.

ÅRETS RESA: GÖTEBORG



Det var väldigt trevligt man kunde ha med dom där tre alltså. Liseberg, stan och gbg-regn.

ÅRETS FILM: NEW MOON



Det var väl självklart? Min nya favoritfilm!

ÅRETS BÄSTA VÄN: ALEXANDRA MORELIUS (ELI)



Ni visste det redan innan ni läste det. I år har vi gjort så mycket roligt tillsammans och det har varit vårat år. Jag hoppas att det håller i sig 2010 och blir ännu bättre. Du är allt, älskling. Förlorar jag dig så förlorar jag allt. Inte ett steg till utan dig <3

ÅRETS GODASTE: KLADDKAKA



Jag har bakat mer kladdkakor i år än det går att räkna. Dom har varit torra, smetiga, goda och misslyckade. Och ja, det finns nog inget godare än kladdkaka. MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0