december 4

Fyfan vilken morgon. Allt jag vill är att gå och lägga mig igen och skita i allt. Gissa hur mycket jag vill till skolan? Jag orkar inte... Ni vet hur det känns, när man bara inte orkar. Liksom, nationellt prov? Jag hatar nationellt prov! Jag kände redan från första stund jag öppnade ögonen att jag inte orkade, och jag dissade tjugo över sju bussen för jag hatar den bussen för jag hatar att stå i bussen. Så nu åker jag om tio minuter istället och kommer några minuter försent. Men vad gör det? Bryr jag mig? Nej.

Det värsta är att det bara har blivit värre ju mer tiden har gått den här morgonen. Mitt hår såg ut som fan och jag trodde aldrig att jag skulle få till det. Jag orkade verkligen inte. Sen hittade jag inte tröjan som jag vet har legat i min garderob och som jag vet att jag inte har använt på ett tag. Jag vet att den ska ligga i garderoben. Gör den det? Nej.

Inte heller kan jag använda mitt nya diadem jag fick i kalendern idag bara för att dom typ måste sätta på ett säkerhetslås på den utan ge mig nyckeln. Eller inte riktigt men typ. Får ju fan inte bort den där vita saken, idioter alltså.


Nu måste jag gå. Åh, orkar jag? Nej.

Kommentarer
Postat av: lina,

sv; vi vann tävlingen!

hihi <3

2009-12-04 @ 10:56:04
URL: http://linarehn.blogg.se/
Postat av: alexandra

men sötnos :) så illa är det inte! :*



vilken tröja menar du? den borde ju ligga där någonstans!



vadå, har dom satt lås på diademet? :ooo hahahha.



sv: jag vet inte riktigt :) men jag gillar den med lövet och den bredvid mest tror jag. :)

2009-12-04 @ 13:19:31
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0