december 29

Idag när jag och Alexandra klev upp började vi genast att göra oss i ordning inför dagen. Och dagen har varit ett litet äventyr. Totalt har vi åkt 5 bussar och 2 tåg.
Vi har varit i Borlänge, Falun, Hedemora, Borlänge och sen Djurmo igen. Och nu ska vi snart gå och lägga oss i sängen. Eller ja, vi har mest legat i sängen sen vi kom hem för vi har varit så trötta. Vi tittade på filmen, allt för min syster. Jag såg den för andra gången men den filmen är verkligen bra! Och så söt och fin. Lätt sevärd.

Imorgon ska jag till Lina och stannar där tills det blir ett nytt år. Vi ska städa åså imorgon och sen på nyårsafton ska vi vara där några stycken och fira in det nya året. Kommer nog bli jättebra det där. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0