december 25

Fast egentligen är ju dagen slut eftersom klockan börjar närma sig halv två men det skiter vi i.
Nu är julen slut. Och jag är nöjd med mina juleklappar, det är jag.

6 par tights
2 böcker
tallrikar
grej att ha foton i
en grytlapp
oth säsong 5
pyamas
tofflor
pälsväst
2 halsband
massa armband
3 diadem och 1 hårband
vantar
sockor
2 linnen
1 tröja
2 knästumpor
1 cardigan
1 klänning
2 mattor till badrummet

jag tror det var allt iaf. haha. Ja, det var bra. Och gissa vad jag gjort tills nu? Och vad jag kommer göra hela dagen imorgon?


Ja just det. Ida fick gossip girl säsong 1 (y)

Men nu ska jag sova, natti! <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

finfina grejer! :)

oooooh gossip girrrrrrrrrl <3

2009-12-26 @ 14:58:03
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: alexandra

och det är förresten den 26e, inte den 25e :)

2009-12-26 @ 14:58:39
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj mycke grejer :D många tights ;Ooooo

hahah :D (Y)

2009-12-26 @ 18:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0