december 22

Jag är hemma igen nu. Jag har varit på kupolen och nu är jag klar med alla mina julklappar. Jag menar det. Alla. Skönt. Men snart ska jag åka iväg igen. Ska byta lite julklappar med Lina och Chrille. Myyysigt. Sen ska vi klä granen idag också sen händer det inte så mycket mer. För det är nog första gången på alla år som vi är klara med allting redan. Huset är städat och pyntat. Vi har bakat klart allt godis och grejer, det känns väldigt bra.

Och hos Alexandra igår var det mysigt. Hon åkte på möte och medan hon var där hjälpte jag Carro slå in julklappar. Sen lagade vi god mat också. När Alexandra kom hem så tittade vi på filmen Greta som Alexandra pratat om. Och den var bra! Jag skulle lätt kunna se den igen. Sen låg vi och pratade osv innan vi somnade. Jag älskar dig, babygirl <3
och julklapparna jag fick, en plånbok (Alexandra vet vad jag behöver) och ett svart diadem (Hon vet också vad jag vill ha) Ja, helt perfekt!

Later :*


Kommentarer
Postat av: lindabinda

jag hjärta du! <3

föralltid.

men det visste du redan.

2009-12-22 @ 14:59:01
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0