december 18

Ett litet snabbt inlägg innan jag ska gå.

Jag lyssnar på erik och higher. Måste säga att det är den bästa finallåten som någonsin varit med i idol. Och så kommer jag sakna idol ikväll när jag ändå bara ska vara hemma liksom :( MEN nu ska jag sluta prata om idol, oki. FINITO.

Det känns nästan lite ovärt att åka till skolan och typ bara vara där i en timme men hade tänkt gå på stan efteråt också, jag har ju inte köpt klart alla klappar än så det blir nog bra det där.

Skriver mer sen när jag kommit hem, ni längtar va? :D

Kommentarer
Postat av: alexandra

klart vi gör!

2009-12-18 @ 13:14:12
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0