december 17

Jag har hunnit med en hel del sen jag vaknade. Jag har varit hos doktorn, och det gick bra. Jag har fått min hostmedicin nu men det är inget fel på mig, ska försöka undvika att vara ute och dricka mycket varma drycker så ska det nog gå över om ett tag. Så det var ju bra.
Sen åkte jag hem till mormor och morfar och hjälpte dom att städa deras badrum. Jag knäskruade golvet, tog bort fläckar som inte går bort om man bara skurar vanligt och så torkade jag hyllor osv... Så nu är jag 100 kronor rikare och det är ju också bra.

Om en timme ska jag till bussen som tar mig till borlänge. Där kliver jag på nästa buss som tar mig till Hedemora och Alexandra.
Där ska hon och hennes cheerleading ha en uppvisning. Jag som tycker det är så kul att kolla på den ska därför åka dit, tar tåget hem sen. Så kvällen blir nog bra den också.



Det har varit en våldtäkt ungefär 50 meter bort från mitt hus. Läskigt ju! Hörde på radion att det troligen är en man från Hedemora som gjort det, och jag som ska dit nu och allt. Haha, nej men det är hemskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0