december 13

OK, kvällen blev väl inte lika bra som jag hade hoppats på. Men den hade, som alla andra kvällar, sina ljusa stunder och jag försöker tänka på dom istället för en person som jag idag hatar lite mer än vad jag gjorde igår vid den här tiden. Helst av allt vill jag bara lägga mig i sängen nu och stanna där ett bra jävla tag. Och jag önskade att jag kunde ligga där hela dagen imorgon istället för att behöva gå till tandläkaren klockan nio på morgonen.

Nu vill jag ha en vän och film. Jag mår inte bra idag.

Kommentarer
Postat av: belli

aw, om jag kunde skulle jag komma och titta på film med dig <3

2009-12-13 @ 19:49:26
URL: http://isabellaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0