andra avenyn

Bara för att få uttrycka min åsikt lite.



Om man tittar på det här klippet och ser den där tjejen, madde. Helt ärligt, varför har dom valt en sån där usel skådespelare?! Andra avenyn har ju förövrigt rätt bra skådespelare. Var det så några som sökte och hon den bästa eller? Förstår inte. Varför? Lite B tycker jag. Stör mig på henne!

Jag har fortfarande inte vågat tagit ur  mina gummisnoddar, hehe. Det funkar ju faktiskt att äta med dom, så det känns så ovärt att ta ur dom bara för att borsta tänderna. Och sen känns det som det går så fort också, känns som det där underbettet redan börjat bättra sig. Det är så svårt att tro att jag ska ha tandställningen i så länge alltså. Ber till gud att det här inte ska ta så lång tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0