Söndagshistoria

Idag har jag varit hemma hos Freddan till typ 3 och efter det åt jag och tjockade i mig tårta och annat gött hos min bror och hans flickvän som nyligen fyllde år. Nästan dirket efter jag kommit hem från Borlänge så åkte jag till Djurås och dansade lite afrodans. Det var skitjobbigt men väldigt kul, så jag tror jag kommer gå någon mer gång. Men det är bara 4 gånger till lite så hinner säkert inte med så många gånger eftersom jag är en sån busy women. Men klagar inte :)
När jag väl kom hem igen tog jag ett skutt in i duschen och sedan åt mat för första gången på hela dagen. Klockan var då runt 7. Då kan man säga att jag åt rätt mycket för då var jag very very hungrig. SEN... tittade jag på tv. Och nu ligger jag i sängen!

Sådärja, nu vet ni varför jag inte bloggat.
Hur har eran söndag sett ut? (Vet att ni aldrig svarar när jag frågar något, men det ser ju ändå bättre ut i inlägget liksom.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0