Semla på fettisdagen

Nu har jag och Fredrik ätit våra semlor. Med vaniljkräm såklart, godast så. Saffransbröd var det också, göttans!

Vi kom inte hem från kupolen osv fören efter klockan sju och jag är jättetrött så vi ska snart gå och lägga oss i sängen och titta på tv och sen sova. Efter mycket fram och tillbaka hittade vi tillslut en present till Ida! Får väl hoppas hon blir glad, men jag vill ha den själv också så hon borde bli nöjd :D
Och nu har jag äntligen en ny jeansjacka också! Och ska snart börja använda den, bara det blir några plusgrader på morgonen och slutar blåsa så kallt så.

Imorgon ska vi på studiebesök på högskolan men vi hörs någon gång! Pössen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0